شيرينشيرين، تا این لحظه: 39 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
ساسانساسان، تا این لحظه: 42 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
گل بانوگل بانو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه سن داره
زندگي مازندگي ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

كلبه ي زندگي ما

گل من گل بانوي من

1394/6/20 17:01
نویسنده : شيرين
258 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگ من. الهي مامان فداي اون خنده هات بره و ديگه برنگرده. مامان قربونت بره ديشب اصلا بهم اجازه نداد بخواب.هي دست پا مي زدي گهواره رو تكون مي دادي فكر مي كردم داري مي افتي.الهي مامان فدات بشه.ديروز يك لباس شبيه لباس باله تنت كردم.يه سايز بزرگ بود اما معلوم نبود.منم لباس عروسيمو پوشيدم.بابا كه از سركار اومد ما رو با هم ديد و بعد گفت:«عشقاي من كه هر دوشون يه عشق شدن! سفيد بهتون مياد.حالا اول كودومتونو ببوسم؟؟؟گل بانو رو 6 تا بوس كرد اما فقط به من چشمك زد و گفت:«شما سهمتو گرفتي.»حالا يادم اومد.ديشب يك عالمه بوسش كردم و اونم دوبرابر!اي كلك بعدا حسابتو مي رسم.محبت

ماماناي عزيز خوشحال مي شم كه در ني ني گپ با هم چت كنيم.

بغل

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)